Persbericht Een datagedreven huwelijk

AMSTERDAM - 18 juli 2016 - Launching customer Transfollow gaat het Mi8 Marketing platform van de Nederlandse startup zMerce gebruiken om de digitale vrachtbrief TransFollow wereldwijd te verkopen.

zMerce felicteert Nederlandse logistieke IT-solution provider, TransFollow en de International Road Transport Union (IRU)! Vandaag maken zij hun partnerschap bekend om wereldwijd de innovatieve oplossing van TransFollow uit te rollen.
PRESS RELEASE IRU

Dankzij het bewezen succes van het Mi8 platform bij Transfollow Nederland zal Mi8 ook bij de pas opgerichte organisatie TransFollow International het centrale platform voor datagedreven marketingcommunicatie zijn.

René Bruijne general manager TransFollow International: "Het Mi8 Platform geeft ons de mogelijkheid om moderne datagedreven marketing automation in te zetten. Dat komt naadloos overeen met de datagedreven manier waarop TransFollow de logistieke sector bedient. Afgelopen jaar is dit datagedreven huwelijk succesvol gebleken en hielp het ons te groeien."

TransFollow, is het nieuwe digitale standaardprotocol voor de digitale vrachtbrief in Nederland, en zal ook binnenkort wereldwijd de papieren CMR vrachtbrief gaan vervangen. Daardoor kan de transportsector en de logistieke industrie efficiënter en effectiever gaan werken.

Het Mi8 platform lost hedendaagse klantendata problemen voor bedrijven op. Het centraliseert alle klantendata en marketing activiteiten in een omgeving. Dankzij de open software architectuur is Mi8  een vooruitstrevende oplossing van zMerce; een Nederlandse startup (sinds 2014 en bekend van Dell Founders Club 2015, The Next Web, Accenture Innovation Awards) gevestigd in het A-Lab te Amsterdam.

De  Mi8 Marketing Cloud maakt datagedreven marketingcommunicatie gemakkelijk, persoonlijk en winstgevend.

TransFollow: General Manager René Bruijne: bekijk hieronder wat hij over Mi8 zegt (ENGELS)

Organisaties willen hun marketing effectiviteit verhogen door 1: 1 marketing. Hun data is echter verspreid over meerdere off- en online silo's en ze kunnen geen tijd en betaalbare methode vinden om bruikbare data te genereren.

MI8 Marketing heeft een gemakkelijk te implementeren, betaalbare manier om meerdere on- en offline datasets te combineren, analyseren en te verbeteren om succesvolle 1: 1 marketing te realiseren.

De Mi8 Marketing Cloud is ontwikkeld voor de toekomst en is voorbereid op de Europese Verordening General Data Protection Regulation mei 2018.

Contact ons

• zMerce Amsterdam